måndag 17 maj 2010

J' how about that?

Hela kvällen kommer spenderas i princip på en fotbollsplan. Fast ingen fotboll, nej. Jogging i spåret, armhävningar, sit-ups, utfallssteg, plankan och massa sånna där riktigt roliga saker. Och det som är ännu bättre är ju att min familj ska grilla gott kött och grönsaker, sitta ute och äta, prata och ha mysigt. Men jag - jag får två korvar jag.

Nu har jag en fråga. Och jag vill helst att ni kommenterar så att jag fattar erat svar - jag är ju ingen tankeläsare direkt, och det är inte Matilda heller, så kommentera!

Ska vi börja med Hissa och Dissa ?
Det skulle isåfall gå till så att ena veckan är det jag som leder den aktiviteten och andra veckan är det Matilda. Alltså att det blir en hiss&diss-aktivitet varje vecka, men Matilda och jag turas om att leda den - jag ena veckan och Matilda nästa vecka, sen jag, sen Matilda osv.

Sounds good?

2 kommentarer: