onsdag 19 maj 2010

J' veckans hiss/diss.

Vädret! Det har verkligen känts som mitt i sommaren de senaste dagarna. I LOVE IT!
Chinos. Överhuvudtaget är chinos grymt snygga. Jag har hittat ett par från JC - 399 kr.


Ja, tack till brun sommarkropp! (Hittade ingen vidare bra bild)Muskulösa män. Tummen upp för det! Och det gör inget om de är solbrända.:) Ansiktsmask! Inpacking! Slappna av och ta hand om dig själv. Gå på spa eller mys till det där hemma med musik, ljus fotbad, inpackning och ansiktsmask osv. Det är hur skönt som helst. Koppla av och ta hand om dig själv. :)




Magtröjor. Hur tänker folk? Jag tycker iaf att det är så fruktansvärt fult. Ännu en diss är fjortisar. Fast det kanske jag inte behöver ta upp eftersom det är en självklarhet?
Jag tycker verkligen inte om all jäkla reklam på TV. Kan jag bara inte få se mitt lilla tv-program utan massa skitreklam? Fast ICA-reklamerna är bra, måste jag erkänna.


2 kommentarer: