måndag 16 augusti 2010

J' när världen vänder ryggen till.

Då var det väl dags för min utvärdering av sommaren. :)
Fantastiskt.
En helt otrolig vecka på Rhodos med mami och mommo. Det var jättehärligt, havet var turkost, hotellet så otroligt fint och jag fick dyka för första gången. Med tuber och allt. :)

Öland med familjen var ju inte så pjåkig den heller. Vi badade på olika stränder, åt på restaurang och hade hur mysigt som helst även om vi bara var hemma i stugan.
Vi kollade på VM-finalen på en 14" TV. Hahah.

När jag var hos faster Anette och hundarna Goliat och Agaton. Mys var det. Vi åt mat från Pizza Hut, tog härliga promenader och drack någon kokos/ananas drink. :) Gott var det.

Gotland - p18 cup, var min bästa cup någonsin med fotbollslaget. Vi var i Visby under vissa av kvällarna, andra kvällar var vi "hemma" och lekte sjukt roliga lekar. Cyklar och tandencyklar stod beredda att bli cyklade på när vi skulle till matcherna och Visby. Vi spelade vass fotboll. Vi kom till A-slutspel fast på fjärdeplats. Men pokal och medalj fick vi ändå! :)

Kompisarna jag har pressat in mellan alla mina resor har ju varit väldigt roligt. Vi har gjort alltmöjligt trevlans!
Det var ju min sommar. Men för att runda av det, så har min sommar varit så underbart otroligt helt fantastisk!
Precis som en sommar ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar