söndag 15 augusti 2010

M' Bra .............................. dåligt :(






bara lite bilder från skolan. Sorry till dem som inte tyckteom bilderna. :)

Bra, ja då kan jag räkna in en massa grejer.

Fantastisk sommar.
Stek brun
Och så klart härliga veckor med kusiner ( moster ) och veckor i leksand.
underbara dagar på Fejan

Nu börjar ju sommaren dra sig mot sitt slut och jag har lite ångest. Snälla jag vill inte börja i åttan!! Med betyg och allt. Men man hoppas ju på att få något MVG så att man blir lite rikare! hahaha.
Imorgon så dra Vallentuna lägret igång!. så himla kul! Jag och Karin hamnade i samma grupp så det är super. Denna träningsvecka så ska jag ta med min kamera och hålla bloggen lite mera uppdaterad. lovar.!!







Dåligt.

Visst det är ju lite tråkigt att underbara sommarenär slut och hösten börjar ta över.
Jag har fått ont i ryggen sedan jag slutat med korsetten och kommer att opereras. Detta är i och för sig inte bestämt men det är ju vad jag vill så då blir det förmodligen så. :)
skolan börjar. det är i och för sig kul eftersom man får träffa alla kompisar men ändå.
det är nog chill



puzz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar