fredag 1 oktober 2010

J' vår sista dans.

Bajsapadålig uppdatering på min sida asså. Men jag har liksom inte så mycket ork att blogga. Man har läxor, träningar osv. Som t.ex idag har jag suttit i bilen påväg till farfar i Nyköping. Då har man inte tillgång till att blogga, jag är ju ingen Kissie eller Kenza. Jag "tidsinställer" inte inlägg, jag kan inte mobilblogga, så det blir bara blogginlägg när jag är hemma liksom. Och jag har ju ett liv - inte sitter jag hemma och skriver blogginlägg 24/7. Jag bloggar ju också på min egna blogg http://www.lidmanen.blogspot.com/, och den vill jag inte sluta blogga på för att den betyder mycket för mig. Haha, nu låter det kanske lite töntigt men det är så. Den är liksom så mycket mer personligare. Det är mina bilder, mina åsikter och min musik. Allt är mitt och jag är glad för det. Att jag har skapat den bloggen alldeles själv och de som läser den läser den just för att de gillar vad just jag skriver och lägger upp i bloggen. Det blir jobbigt för mig att hantera två bloggar samtidigt.

På sistone har mina inlägg här liksom runnit ut i sanden. Och jag har en känsla av att det bara fortsätter att rinna ut tills det inte finns något kvar. Så därför har jag bestämt mig för att ta en paus i bloggningen här på rosaflickorna. Det har varit kul, och det är det. Men det är bara lite mycket just nu.

Här har jag skrivit värsta långa texten om bloggning som egentligen inte betyder ett skit - det är bara en kul grej. Och förmodligen orkade ingen ens läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar