lördag 2 oktober 2010

M' jag vet inte

Som ni kanska har förstått så kommer faktiskt både Jenny och jag sluta blogga här. :( Det är ju tråkigt, men alla roliga saker har sitt slut och början på något nytt roligt. :) Jag kommer att blogga från min nya blogg. Där kommer jag att blogga före, under och efter operationen. Jag kommer faktiskt att kunna blogga från sjukhuset. Så ni kommer att kunna räkna med en hel drös av inlägg eftersom jag typ bara kommer att ligga och pösa där tills jag får åka hem:) Ni kommer så klart också få bilder på mig i såna där roliga sjukhus kläder och hela det konceptet haha. Det ser ni väl fram emot?



puzz

3 kommentarer:

  1. Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

    SvaraRadera
  2. Hej :) Jag har en dagensbloggtävling och det voresuperkul om du var med och tävlade :) tävlingen hittar du här under :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/october/tisdag-dagens-blogg-1.html

    SvaraRadera
  3. Missa inte tävlingen om att få en bloggsvarsinbjudan!
    Länken: http://vampiress.blogg.se/2010/october/tavling-om-bloggsvar.html

    Lycka till :)

    SvaraRadera