tisdag 16 februari 2010

M' Fan för dig sjukhuset!!!!


Hej...

Fan va det här suger!!!! Jag var somsagt på Karolinska universitetssjukhuset i dag i Huddinge.
Jag fick se mina röntgen bilder som jag tyckte såg lite läskiga ut..... De sa att det hade hittat något som inte var bra på bilderna. De såg att det var en av mina kotor i ländryggen som håller på att ``glida´´ iväg. DET SUGER!!!!!...
De sa att de som har haft mycket smärta och problem med detta brukade steloperera den eller de kototr som glider.

Hon sa också att jag skulle ha en plast korsett i 6 veckor. DET SUGER MED!!!!
och medan jag har denna KORSETT.. så får jag inte träna:( DET SUGER.
Och om denna KORSETT hjälper så hjälper också operation. Jag vill verkligen INTE opereras!!,
och jag vill verkligen inte ha något R på ryggen!!!..
Jag är som ni kanska förstår inte så glad över detta. Men det är ju en sak som går att åtgärda så det är väl det enda positiva just nu.

Matilda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar