tisdag 16 februari 2010

M' Sweet dreams

Nu ska jag alldeles strax stänga av datorn och släcka min lampa och sedan så ska jag sova.
Men innan det så ska ni få lite goda nyheter.
Killen som ska tillverka min korsett ringde i dag. Han sa att vi skulle komma till honom på fredag efter att jag hade varit på återbesök på Astrid Lindgrens barnsjukhus.
Eftersom det tydligen inte vad något reomatiskt ( fråga inte om stavningen ) så blir det förhoppningsvis sista gången på Astrid. Kommer sakna latten från kafeterian men jag skippar hällre än latte än att åka runt till 3 olika sjukhus. Så nu är det ju bara 2 kvar. jippi.... Ett mindre är ju alltid ett framsteg!! haha. Aja tillbaka till de goda sakerna.
Förhoppningsvis så sa han att korsetten hjälper superbra och att jag kommer att slippa operation. Han sa också att det är ytterst ovanligt att det leder till operation. Men att jag ska veta om det alternativet om jag blir sämre och får jätte ont.
Om det blir operation så ska det steloperera den kotan som håller på att ``glida´´ .
Kotan som kommer att stelopereras då kommer såklart inte att göra att jag kan röra mig sämre.
Rygg kotorna nere i korsryggen rör man inte så mycket. Så jag kommer inte märka av det om det leder till operetion.

Nu börjar Jenitski bli otålig så jag ska chatta och prata med henne ett tag innan jag lägger mig för min skönhetssömn.

Kramar
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar