lördag 27 februari 2010

M' Team day

. Hallåå. Nu är jag hemma från SM i team-åkning i Storamossen. Det har såklart varit super kul och jag har blivit döv på ena örat efter att ha suttit bredvid en galen förälder. höhö. Alla team var såklart super bra och man känner sig lite underlägsen. Shit va mitt team måste träna för att kunna martcha något av de teamen som var med i dag. Men eftersom vi har en väldigt stor bredd i oldrar i mitt team så är det inte så konstigt och dessutom så har vi ju inte änns tränat tillsammans i en sesong.




Eftersom jag såklart glömde min kamera hemma så får ni bilder i morgon istället då juniorer och seniorer ska åka sina långprogram. Men jag bjuder såklart på en google bild på Team Surprice






Detta är en bild från deras gammal program men det fanns inget med det nya.






Tjing


MATILDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar