lördag 11 september 2010

J' escape this town for a little while.

Måste bara säga en sak Matilda. Tro inte du är så stor eller att de är så små. Det skiljer sig bara ett år - eller nästan bara några månader ditt lilla decemberbarn. :)

Idag var jag i Täby med nästan hela familjen, bla. en familjemedlem som annars bor i Kalmar - min älskade storasyster! Vi åt god lunch och jag köpte en rosa sporttop och en träningströja med IK Frej märke! Nice. :) Sedan åkte mami och jag till Stinsen där det inhandlades massa fina kläder plus ett par sjukt snygga skor som jag älskar! Jag orkar inte lägga upp kläderna igen, men ni kan se de här - på min andra blogg.
Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa musik och myser med min mysiga halsduk som köptes idag också! :)

Ni kan få en bild av mina kängor - 399 kr. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar