måndag 20 september 2010

Konstigaste testet?

Japp, sådär en kvart innan jag skulle krypa till kojs så tänkte jag att det var lika bra att göra en enkät som skulle fyllas i innan nästa veckas provtagningar. Till en början var det vanliga frågor som tex hur mycket besväras du av att ha ryggproblem, hur hög är din smörta på en skala osv. Men sen kom det värsta psyko- och skönhetsfrågorna: Hur ser du ut med kläder på? Vilken av följande beskriver bäst utseendet på din bål? mycket bra, bra, ganska bra, dåligt, mycket dåligt,
haha vad har det med min operation att göra? och vänta snart kommer de bästa

Känner du att dina ryggbesvär påvärkar dina relationer, har du känt dig deppig sde senaste månaderna, har du varit lycklig under de senaste månaderna?

Och nu kommer den bästa frågan på hela formuläret:
Känner du dig attraktiv med ditt nuvarande ryggtillstånd? hahaha, jag dör. Vad är det för någon fråga till en pasient med en kotglidning på 5 millimeter och en trasig kotbåge?

JUST FOR YOU LOUISA

Svar på den ovanstående frågan: Ja, jag känner mig ovanligt attraktiv. Look at me boys :p haha

1 kommentar: