onsdag 22 september 2010

J' i'm just gonna stand here all night.

Ack ack ack - lite dålig uppdatering här.

Kom hem för typ tjugo minuter sedan. :) Idag klockan åtta på morgonen skulle vi vara på IP (usch och fy och blä) och ha friidrott. Dock tycker jag friidrott är rätt kul, jag gick ju på det i typ fyra år, men nu är det bara fotboll som gäller. Tillbaka till ämnet - vi sprang 400 m, tävlade 100 m två&två, längdhopp och lite mer 400m-springning.
Jag blev rätt nöjd med mina resultat faktiskt. Fast jag var mindre nöjd med längdhopp - kom inte ens över tre meter (2.85m hoppade jag), vilket jag alltid gör. Men, men. Inte min dag för längdhopp helt enkelt!
Snart ska jag göra mig i ordning för fotbollsträningen!

Måste bara tillägga att jag saknar min muskelamanda. Nu får det förfan räcka med sjukheten. Vara borta tio dagar är inte ok. Saknar dig alldeles för mycket, gos! Älskar dig ♥

Sorry Jenni! ( om du blev riktigt sur över detta får du ta bort det :)

Saknar också våran hockey tjej. (mest hennes mysiga rumpa. hahah) skojja bara. <3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar