söndag 5 september 2010

J' look at me.



Haha, det är samma bild. :) Vad sjukt det ser ut!

FAN VAD HON DRAR PÅ MED INLÄGG!
Mitt senaste inlägg var i fredags och det är söndag idag, och Matilda har gjort typ hundrafemtioelva inlägg. Haha, men jag har faktiskt en till blogg jag skriver på och vet ni vad jag mer har? Ett liv! Matilda verkar sitta och skriva inlägg hela dagarna, haha.
Idag hade jag träning och efter det drog mami och jag till Arninge en snabbis sökande efter en sporttop, men ingen hittad tyvärr. Så jag tröstade mig med ett par mjukisbyxor, en vattenflaska och några strumpor samt en lyxmilkshake från Max. Det gillar vi!
Ny favoritlåt: More Than This - Missy Higgins
Jag hittade också en ny, bra artist igår - a fine frenzy kallar hon sig. Jättebra faktiskt!
Naej, nu ska jag nog kolla på lite friends. Som jag aldrig gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar