torsdag 1 april 2010

M' Borta bra.... Men hemma bäst..

Nu är jag hemma igen. Eller jag har varit det ett tag nu, sen 16:20 så har jag varit hemma. Först så var det lika bra att packa upp sina saker. Så den första timmen gick åt till att packa upp mina grejer. Sedan så spelade jag, august och alfred lite kort. Det var super kul eftersom jag vann 3 av 4 gånger. haha.

I morgon så väntar ännu en underbar och rolig dag. På morgonen så kommer min lilla Karinski till mig. JEEEE Runt kl 14:00 så ska jag, Karin, mamma och alfred och några flera åka till globen och titta på Stockholm Ice. Det är en konståkningsuppvisning där några av världens bästa konståkare kommer och åker sina showprogram. Drt ska bli riktigt kul att spendera lite tid på att titta på konståkning.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är utvilad tills i morgon.

Sov gott
Matilda

P.S Någon mer än jag som såg avsnittet av Vampire diaries nyss.?? Det ägde juu. fast det var ju lite läskigt med den där Emily.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar