söndag 11 april 2010

M' Converse..

Ni kan inte gissa er till vilken tur och otur jag har. Min mormor och morfar kom hem från U.S.A i torsdags. Då hade de med sig 3 kartonger med converse till vårt fina hem. 2 av dem var till mig och ett till mamma. Så när jag väl ska prova mina BLÅ höga converse så var de hur stora som hällst.!! :( Min tå slutade i början av den där gummi grejen längst fram. Så då kunde jag inte ha dem:(. Men jag fick också ett par låga lila! oooooh. MEN DE VAR OCKSÅ FÖR STORA!!!! Så Alfred fick ta de blåa och mamma fick de lila, och nu stod jag utan converse!... :(

Men jag ville verkligen ha ett par så jag gick in på staduim och kollade på ett par gråa skor. Och det stod att det bara fanns i st 6 i stan någonstans.
Men än så ville jag inte ge upp hoppet så att jag åkte till täby nästa dag för att leta i varenda sko affär som hade converse. Och mycket riktigt på en ``stolpe´´ i stadium ( nedre plan) så står ett par!!! Converse all star grey .. jeee Min stolek och allt. Så de fick följa med mig hem. haha


Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar