onsdag 21 april 2010

M' hard day



Shallå. Nu är jag äntligen hemma efter en mycket händelserik dag.
Min dag började med att fira mina små bröder och efter det stressa iväg till skolan. Det först schemat var so. Så då var det so prov första timmen. Provet gich bra jag var färdig efter en halv timme och vi hade en timme på oss. Så det var lite segt att sitta och vänta på att tiden skulle ta slut. Men så sista timmen så hade vi bild. Denna bild timme så skulle vi göra ett djur i lera som vi tyckte passade in på oss själva. Kan ni gissa vad jag valde??? Sköldpadda!! hahha. Jag känner mig solklart som en sköldpadda med min hårda korsett runt magen. haha
Matilda??
Sköldpadda??
Efter skolan såg drog jag till täby centrum för att göra mitt nya pass. Det tog typ 3 min att ta kort och skriva in all annan information och det tog typ 40 minuter för att få sitta och vänta på att det skulle gå 3 nummer. :(
Efter det så åkte jag och mamma till åkersberga ishall för att hämta upp alfred som hade tränat där.
Nu ska jag alldeles strax ta en liten tårtbit och sätta mig framför Anna Anka söker assistent.
ha det bra så länge
pussss

1 kommentar: