tisdag 20 april 2010

M' Men oj vad schysst!




I dag så var det en väldigt seg skoldag eftersom jag inte får vara med på gymnastiken så var jag tvungen att stanna i skolan medans resten av klassen var på ip och sprang i spåret. Det tog jag väl vara på och satt och plugga till so provet i morn. I dag så hjälpte jag också min lilla mormor och instalera sin nya mobil. Det gick ganska snabbt så efter det så hjälpte jag henne att tvätta, och fönahåret. HAHA matilda next frisör??? Efter det så begav sig jag, mormor och morfar hem till mig för att fira august och alfred som blir 11 år i morn.
Grattis små brorsor.!! (L) :)
August fick en ny mobil, och alfred fick en ipod nano med filmkamera? Ja nåt speksit var det allt. haha
Nu ska ni fi en lite het bild på mig när jag sitter och diggar lite vid datorn. haha :P
AA vilken bra musik.!
NEJ en piffa-uppängel
Tusan den träffa mig!
hahahahaha
Tro mig det är filtret som gör att det ser ut som om jag har tröjan nedanför brösten...!!
hahah
Puss på er(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar