tisdag 27 april 2010

M' stressad.

Nu sitter jag och inte kan konsentrera mig. Så jag blir lite stressad över att jag måste kunna 56 verb till på torsdag.
Men därför lyssnar jag på Relax, take it easy- Mika.
Jag tycker att han är så himmla skön. hahaha. Nu ska jag bara avslöja en liten hemlis som jenny inte skrev som hände i går.
När vi var i gång med att flyga drake så tänkte vi ju inte på något annat. Och sen plötsligt ser jag kraftledningarna över åkern vi var på och jag ba: JENNY och pekade uppåt. Då var det ju rena reflexen för henne att dra neråt. Men på en drake så flyger den ju bara ännu höre upp! Så jennys fina drake fastnade på ledningen! Först så slängde hon ba iväg snöret. Vi bara stog och stirrade på varandra. Vi vågade inte heller ta i snöret eftersom det kunde vara ström i. Så vi stog bara ett tag och tittade på varandra. Sedan kom snillet jenny på att gummi inte leder ström så vi andvände våra converse till att dra i snöret. Och då plötsligt bara singlade den ner.!! Vi ba JAAAA....!!

Nu ska jag plugga vidare.

puzz

1 kommentar: