lördag 24 april 2010

M' Home after a wonderful day.

Halllååå. Nu är jag hemma. Ärligt talat så är det rätt skönt att vara hemma.
På båten hade jag några riktigt roliga timmar och ett par spänningsfulla minuter.
Jag kan ju börja med vad som var roligt. Jag och co var och tittade på massa olika artister på fredags kväll och natt. hahaah. Ja , det var kul ävan fast varända människa på båten utom Min familj och Kardevall var döds fulla. hahah. Ja, det var verkligen så. Mamma, pappa, August och Alfred sov tillsammans i ett rum på våning 5 och Ronny, Jacqeline och Max också på våning 5 bred vid mamma och pappa. Däremot jag och Isa sov ensama i ett rum på 9 våningen. AAaa.
det var ett jätte musigt rum med en jätteliten toalett och dusch och ett större rum med en dubbelsäng.


När vi väl gick och la oss så var jag och Isa så trötta så att vi knappt han lägga oss i sängen innan vi somna. ahhaha. Men väl nästa morgon när vi vakna så var vi pigga och glada. Så vi sprang iväg till frukosten och mumsade på den supergoda buffén. Resten av dagen så har vi bara gått runt på båten och tagit det lugnt och druckit lite driknar då och då. höhö.

Nu ska jag kolla på New Moon.

Tjingeling.

2 kommentarer:

  1. Kan du inte försöka att kolla igenom texten innan du publicerar?
    "oc´h", "sprng", "ocg", "ahhaha"?, "driknar"? Förstår du vad jag menar? Försök att inte slarva så mycket. Det blir inte roligt att läsa!
    Hon andra, J, hon skriver alltid bra och rätt och överdriver inte med utropstecken osv..

    SvaraRadera
  2. SLARVA INTE SÅ MYCKET!
    "ocg, sprng, oc´h, ahhhaha, musigt" Jenny skriver mycket bättre än du! And U know it!

    SvaraRadera