lördag 5 juni 2010

J' hiss/diss of the week.

Vi börjar med att hissa Canon EOS 500d (en sådan som jag har). Det är roligt att ta kort och de blir fina.:)
GLADIATORSANDALER. What's not to love, liksom?
Vi hissar fest. Åh, det är så roligt!
Musik - måste jag säga mer?

Dags att dissa!
Vi dissar skavsår. Nej, tack!
Det fick bli en tecknad bild eftersom jag nästan spydde av de otecknade, sök inte skavsår på google!

Jag tänker också dissa myggor - jag vill inte ha det, faktiskt.
Energidrycker - visst, man kan dricka en när man är trött för att man MÅSTE vara vaken. Men nu har ju det blivit fjortisdricka. Man dricker det bara för att vara cool. Men ärligt talat - det är bara töntigt och äckligt.

Sist men inte minst - tvätta, stryka, vika TVÄTT. Jag vet, man måste hjälpa mamma, men gash vad tråkigt det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar