onsdag 9 juni 2010

M' sista lektionen avklarad

Japp så är det. I morgon så har vi bara städning och någon klassaktivitet i skolan. Men nu ska ni få alla bilder från igår. Det är bara bilder från picknicken eftersom jag inte hade kameran med mig på kastellet.


Min mun blev så ful så jag var tvungen att dölja den. Jag och Amanda T. Amanda H och Linnea i bakrunden
Amanda T och jag. främst Jenni

Här har vi nästan hela gänget på bild. Linnea sprutade cider så alla sprang för livet. haha
Felix på stegen. Alfred och Emma S.
Här har vi mig och Louisa. dissa min min. haha
Mitt utrop: F*N va kallt det är. men jag äger i allafall
Jag och August står och värmer oss i handdukar. kolla Agges hår. haha

Höhö, innan jag kom i vattnet ordentligt.
Här är det dragkamp, tjejerna mot killarna.
Om ni vill veta vilka som vann så kan jag ju medela att det var tjejerna som vann med marginal!


jag hade på mig svarta shorts och ett lila linne. perfekt stransklädsel.
puzz

2 kommentarer:

  1. Du vet väl att med 'marginal' menar man lite. Alltså "tjejerna vann med marginal" är detsamma som "det var jättelika men tjejerna vann tillslut" typ.. Man menar att det är jättenära varandra.

    SvaraRadera
  2. Marginal kan också vara med stor skilnad. och det var så jag menade det.

    SvaraRadera