onsdag 2 juni 2010

M' det kom en liten fråga...

...på mitt inlägg M' tillräckligt smart?

Just denna bild har jag inte redigerat någonting. Men om jag redigerar bilder så brukar jag göra det på en hemsida som heter www.picnik.com/ . (det brukar också jenni göra, hon har lärt sig från mig. haha)
Där så behöver man inte bli medlem för att kunna redigera.
Det ända lite negativa är att du inte kan andvända alla funktioner som finns där. För det måste du betala i månaden för. :) Men det finns mycket saker du kan göra iallafall.

Hoppas att du är nöjd med ditt svar.

puzz

2 kommentarer:

  1. hej jag heter Sofia och jag diggar er:)3 juni 2010 kl. 18:21

    Jag använder också det! FAST DET HETER PICNIK.COM ! Inte pickin ? Prffs, men tänkte bara säga att Jenny redigerar bäst av er två och hon kanske har lärt sig sidan eller något av dig, vad vet jag, men hon kan omöjligt ha lärt sig REDIGERING av dig.. ALDRIG. Haha, för du är ju sämre än henne så...

    SvaraRadera
  2. haha, jävla mes. Jag bryr mig inte om redigering. Jag visade henne sidan inget mer. och föresten så kan du känna dig delaktig i mitt inlägg M' negativ?
    Jag har absolut inget imot dig jag vill bara säga att jag inte bryr mig om vad folk skriver.

    SvaraRadera