onsdag 23 juni 2010

M' bite..

Det ända jag tänker säga om rubriken är att jag kommer att få ett nytt ärr. Och den som frågar kan få se vart de sitter. :P Så...

I dag var jag, august alfred therese och co i skavlöten och badat och chillat hela dagen. skönnt....
Jag känner också på min svenska lilla hud att jag har bränt mig rejält asså. ack,ack. Vi får bara hoppas att det övergår i en brunare nyans senare istället för kräftröd. höhö
Jag kan också berätta att dagen igår spenderades på Skansen. kul kul. Vi såg faktist mycket djur jämfört med förra årets besvikelse. Erik sprang som vanligt runt och skrek alla djurens namn på sitt egna lilla språk. och vi alla andra sprang efter honom som galningar. haha.

hoppas att ni kommer att ha ett fantastiskt och varmt sommarlov tills nästa gång jag bloggar.


puzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar