tisdag 15 juni 2010

M' Hemma efter en LÅNG dag.

Japp nu är jag hemma, min dag har varit hur lång som helst men också jätte rolig. Eftersom det var i dag vi skulle hämta Therese och co så gick jag och la mig jätte tidigt eftersom deras plan skulle landa kl 7 på morgonen, och vi skulle vara tvungna att åka halv 7 för att vara säkra på att vi inte skulle missa när de kom. Men det värsta var ju att jag redan vid 04:00 hade sovit mina 8,5 timmars sömn så jag var hur pigg som helst och kunde inte somna om. Så jag la mig och läste min nya bok Bree Tanners andra liv. Super bra. Men det är tyvärr bara 167 sidor så jag typ slö läser boken. jaja. efter det så var det bara raka vägen till Arlanda. De kom ut från ?utschekningen? Först 40 minuter efter att planet hade landat så vi hade gott om tid. Väl efter det så var det bara hem till mormor och morfar och börja leka. Efter några timmar deckade mina mini kusiner i sängen och sov till halv tre. Jag kan ju också säga att jag faktiskt också tog en liten powernap medans de sov. haha. Jag har alltså varit vaken i ca 16 timmar i dag. :) Så nu ska jag gå och lägga mig och sova ut ordentligt. upss. hoppas inte att Erik läser haha. sa till honom att jag skulle komma i morgon när han precis hade vaknat. men det lär jag väl inte vakna till.

ojoj. det blev ett långt inlägg med mycket text. men eftersom jag inte hade min kamera med mig så blir det inga bilder. Lova att ta med mig den till i morgon.

puzz och kram

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar