lördag 12 juni 2010

M' Hiss och Diss vecka 23

Veckans HISS

Orkidér, Det är faktist en av mina favoritblommor. HISSAA.

Bebisar, visst är det för söta. Mina kommer på måndag! :)

Solken, åå snälla kom tillbaka. Vi saknar din värme på vår nakna kropp.

Nagelack, hur bra som helst om man vill att naglarna ska vara fina eller bara stärka dem.

Converse, det är väl för sköna? Får mitt andra par på måndag! :)

Sommarlov, Min första dag

VECKANS DISS

Regn, ja det har vårt sommarlov börjat med. :( SUGER...

Insekter. blä, hatar de små krypen som kryper omkring och äcklar sig.

Tjejer med häng. serigöst hur fult är det inte?

När du har tänkt ut värsta outfitten och märker sedan att koftan är i tvätten. usch det gillar vi inte. DISS

Jag HATAR att ha smuts under naglarna. Det känns så himmla äckligt. DISS på det.

Av någon anledning så kan jag inte lägga upp bilder så ni får klara er utan bilder.
Jag ska prova i morn om det går.

2 kommentarer:

  1. de lät lite fel mina kmr på måndag aså bebisarna haha :)

    SvaraRadera
  2. haha, ja ja. Nej jag är inte med barn. ahhha

    SvaraRadera