onsdag 9 juni 2010

M' Pest eller kolera?

Jag har värsta valet framför mig. Jag ska nämligen bestämma om jag vill operera mig eller inte. :)

Om jag inte opererar så kommer jag troligen att ha lite ont i ryggen for ever . slut

ELLER

så stelopererar jag min kota och kommer att ha ont som f*n efter operationen i några dagar och inte få gå i skolan på någon vecka. Efter det så ska jag vara stilla i 3 månader och sedan så kan jag börja röra och kanske träna lite, och efter 2 år ska jag vara helt läkt och kunna göra vad jag vill.

Detta är min största fråga just nu. Vad skulle ni valt?

kram

2 kommentarer:

  1. Jag skulle operera mig, eller det beror på hur ont du skulle ha hela livet.. Fast jag skulle nog operera mig och lämna det bakom mig sedan ;)

    SvaraRadera
  2. Jag med, sen är det över liksom :)

    SvaraRadera